Så skönt!!

Nu är jag klar med jobbet för tillfället^^ Påsklovet är här!!

Så skönt att komma hem och veta att jag inte behöver vakna halv sex eller halv sju på måndag. Kan ta det lugnt hela helgen!! Vicky kommer om några minuter också, så jag är väldigt lycklig och helt varm i kroppen. <33
Vi ska spela löjligt mycket Resident Evil 5 och äta godis!

Jag måste försöka hitta ett nytt bra multiplay-spel som vi kan spela när vi är klara med RE5. Har hört att Army of Two är bra... Ska kanske kolla upp det. Blev lite skeptisk efter recensionen av Zero punctuation, men den galna grabben är negativ till allt... förutom Portal... fast jag förstår honom. Det spelet är fucking awesome!!

Nu börjar vi spela. Kommer nog inte skriva mer idag.

Sov gott, här ska skjutas Zombies!!!!

Sang is Offline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0