Fy fan vilket dåligt slut!!

Sang is online

Har varit med Vicky hela dagen. Hon åkte precis hem. Det var en lugn och skön dag. Vi gjorde skitmycket pannkakor (som vi åt upp på typ 20 min) med grädde, vaniljglass och ananas^^. Sedan spelade vi Resident Evil medan vi åt och lyckades äntligen klara av skiten!! Vi dog dock ca 75 gånger pga svårigheten att äta pannkaka med ena handen medan man dödar zombies med den andra. Efter en hel del kladd dödade vi dock das über zombie/kostymnisse med ett par välriktade bazooka-skott, och därmed avslutades sagan om afrikaslakten.

Jag är dock väldigt missnöjd med spelets slut. Väldigt abrupt och utan någon cliff-hanger som avslöjar någonting om nästa spel. Tråkigt tråkigt.

Ja ja... Jag tänkte börja spela masseffect istället. Hoppas att det är bättre. Ska även skaffa Fable 2, har hört att det ska vara riktigt kul. Army of Two står också högt på listan, men min Cola-kassa har börjat klaga lite över utgifterna så jag får se hur mycket jag kan köpa.

Imorgon ska jag hjälpa Vicky med en uppsats och sedan ska jag ringa runt till våra versus-funktionärer för att kolla när vi kan ha möte. Börjar bli brådis... Versus är för fan på fredag!!

Nu ska jag träna på sång lite tills det är dags att sova.
Ses imorgon

Sang is offline

Kommentarer
Postat av: vicky

hhihi det va fett kul att spela ändå!! luv u!<33

2009-04-04 @ 22:05:29
Postat av: Sang

Det är alltid kul att spela med dig!! :D

Love you too! <33

2009-04-04 @ 23:28:11
URL: http://versusplaysang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0