Abstinens

Sitter på jobbet. Nu har jag inte spelat resident Evil 5 på ca 40 timmar och jag börjar känna vissa abstinensbesvär. Provade att spela PS3 versionen hos en kompis i måndags. Fy fan va dålig den är. PS3an kändes också sjukt trög och jobbig att spela på. Vi kunde t ex inte vara inloggade på två olika konton samtidigt, det gick inte att dela på pengarna och köpa sitt eget EQ, de analoga spakarna går verkligen inte bra att sikta med och kontrollerna är för lätta!! Xbox 360 har en hel del fel den också, men just nu kan jag välja att ignorera dem så länge Resident Evil funkar som det ska. Nu ska jag fortsätta jobba. Rasten är slut. Jag hoppas bara mitt avtryckarfinger slutar spasma snart.

Sang is AFK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0